AdRev 6@Kulturhaus

0

Posted on : 14-Nov-2010 | By : mada | In : Conferinţe, Eveniment

Club Kulturhaus, 22 – 26 noiembrie, orele 16-20

“AdRev”, eveniment marca ADVICE Students a luat naştere acum şase ani cu scopul de a reuni studenţii pasionaţi de publicitate cu oamenii din domeniu şi de a le oferi o privire de ansamblu asupra industriei advertisingului.
“AdRev” a devenit garantul ADVICE Students pentru ideea de revoluţie de la care au pornit încă de la începuturi. Evenimentul îşi propune în ficare an să schimbe modalitatea de percepţie a celor interesaţi sau pasionaţi de industria publicităţii prin formatul şi temele pe care fiecare ediţie le abordează.
Aşadar, tema de anul acesta e orientată spre crearea unei imagini cât mai complete şi cât mai reale asupra advertising-ului, sondând diversele mituri şi legende care prind în general ecou în mentalul colectiv studenţesc. Organizatorii fac acest lucru ajutaţi de vocea puternică a “zeilor” din industrie care promit să prezinte lumea publicităţii dincolo de menajamente şi păreri preconcepute.

2010.11.22 26 adrev6 AdRev 6@Kulturhaus

În cele 5 zile ale evenimentului, au loc 10 conferinţe, câte 2 în fiecare zi, într-un format mai amplu cu o durată de 2 ore fiecare. Astfel, ai ocazia de a vedea lumea publicităţii aşa cum este ea, dincolo de mit.
Demitizarea începe de pe 22 noiembrie până pe 26 noiembrie, între 16:00 – 20:00 în Kulturhaus unde participanţii au ocazia de a învăţa mai multe despre acest domeniu şi de a descoperi adevărul din spatele mitului publicitar doar la conferinţele “AdRev”.

“Reclama în tranziţie. Între timid şi provocator”@ICR

0

Posted on : 07-Oct-2010 | By : mada | In : Expoziţii

12 – 20 octombrie,   Institutul Cultural Român

1036990 1 Reclama în tranziţie. Între timid şi provocator@ICR

Expoziţia ilustrează evoluţia publicităţii din România în primul deceniu post-comunist. Cei doi cercetători clujeni continuă, astfel, proiectul iniţiat odată cu expoziţia “De la sublim la ridicol. 70 de ani de reclamă în România”, consacrată publicităţii româneşti de la sfârşitul Primului Război Mondial până la căderea regimului comunist, expoziţie găzduită de ICR în primăvara acestui an.

Demersul este motivat de credinţa curatorilor în relevanţa sociologică a peisajului publicitar: “Prima decadă post-decembristă în care comunismul agonizant şi capitalismul incipient convieţuiau liber consfinţit poate fi cel mai bine ilustrată prin intermediul reclamei. De la Partidul Unic la 62 de partide în 1990, de la căciuliţa miraculoasă care asigura liniştea românilor şi oul afrodiziac, la aspiratorul bun la pat, alte şi alte produse şi servicii au îndreptat privirea oamenilor spre consumism. Reclame (la ţigarete) care odată invadau spaţiul public, ţepe celebre în anii 90 (Caritas, medalioane în franzele, talismane şi unguente miraculoase), dar şi mari corporaţii care au făcut istoria reclamei profesioniste pot fi văzute într-o expoziţie inedită care adună cele mai reprezentative imagini, dictonuri şi simboluri care animau presa vremii.
Evoluţia reclamei, de la amatorismul ghiduş la advertising-ul cu mare putere de convingere ia aspecte dintre cele mai neaşteptate. Formulări devenite celebre (“Sindicate din toată ţara! Atenţie! Ofertă specială de Crăciun!”, “Respectă-ţi plăcerile!”,Se spune că în viaţă cele mai plăcute lucruri sunt fie ilegale, fie imorale, fie îngraşă”.), apelul la igienă personală (“Zâmbetul lui o fascinează, modul lui de viaţă o impresionează, inteligenţa lui e seducătoare. Dar cine suportă mirosul de picioare?”) şi mari branduri internaţionale de cosmetice, maşini sau alimente se întâlnesc pe simeze pentru un efect cu adevărat fulminat.

Pornind cu îndemnuri mobilizatoare de a topi maculatura ceauşistă, continuând cu reclama la verighete de aur în care cumpărătorii trebuiau să aducă dovada de la Starea Civilă că sunt programaţi la căsătorie, dar şi emanciparea femeii prin “Eu să cos şi să calc?” ne transpun fidel într-o Românie în care transformările şi tatonările capitaliste se ţin strâns legate de trecutul comunist”. ? Ucu Bodiceanu, Ancuţa Lăcrimioara Chiş.

Accesul publicului este liber (zilnic, între orele 10.00-20.00)

ADfel Bucureşti

0

Posted on : 29-Iul-2010 | By : mada | In : Eveniment

Între 26 iulie şi 1 august va avea loc, pe terasa La Motoare, cea de-a cincea ediţie ADfel, singurul eveniment de publicitate neconvenţională din România.

ADfel este organizat de IQads şi 24-FUN şi, ca în fiecare an, găzduieşte rendez vous-uri de neuitat între branduri îndrăzneţe şi tineri cu un apetit deosebit pentru toate lucrurile care sunt mai…ADfel.

1034191 2 ADfel Bucureşti

Peste 70 de execuţii şi de happening-uri îi aşteaptă în fiecare seară de la 18:00, la Motoare, pe pasionaţii de publicitate şi pe toţi cei care vor să participe la un eveniment în care lucrurile nu sunt ceea ce par. Brandurile care au ales să interacţioneze nemijlocit cu consumatorii anul acesta, creând situaţii neobişnuite şi modalităţi ingenioase de a-i implica sunt: BCR, Philips, Bergenbier, Coca-Cola zero, Petrom, Taft, Syoss, Palette, ROM, Autan, Dr. Oetker.

Programul evenimentului poate fi găsit  AICI.

Noaptea Devoratorilor de Publicitate

0

Posted on : 11-Iun-2010 | By : mada | In : Filme

Bucureşti, Sala Palatului, 12 iunie, ora 22:00

1032222 1 Noaptea Devoratorilor de Publicitate

Noaptea Devoratorilor de Publicitateeste un show dedicat în exclusivitate amatorilor şi specialiştilor în publicitate.

În noaptea celei mai lungi pauze publicitare, barierele lingvistice sunt devorate de scurtele comedii sau drame de 30 de secunde. Acestea devin inteligibile pentru fiecare, indiferent din ce colţ al lumii provin. NDP 2010 – Natural Advertising înseamnă peste 6 ore de publicitate, 360 de reclame din 54 de ţări.

Cu alte cuvinte, vă dorim vizionare plăcută!

  • Evenimentul va fi găzduit de Sala Palatului de la ora 22.