Atelier de creativitate@MŢR

0

Posted on : 14-Iun-2010 | By : mada | In : Copii

Bucureşti, 1 iulie – 1 august

Proiectul Atelier de creativitate, aflat în derulare încă din 2001 şi organizat de Muzeul Ţăranului Român, oferă copiilor o educaţie alternativă sau complementară celei realizate în şcoli. La Atelier copiii deprind şi cunoştinţe despre sat, ţăran, gospodărie, rânduieli şi dezvoltă abilităţi învăţând să facă cu mâinile lor diverse obiecte.

Taxa pentru copii este de 20 lei pentru fiecare atelier şi se va plăti la casieria de la intrarea principală din Kiseleff. Înscrierile se fac la telefon 021 317 96 59 sau direct la muzeu, în limita locurilor disponibile, de luni până joi, din 10 până pe 29 iunie, între orele 10.00 şi 14.00.

1032571 1 Atelier de creativitate@MŢR


imPRINT

0

Posted on : 21-Apr-2010 | By : mada | In : Eveniment

Bucureşti, 19 aprilie – 19 mai

De anul trecut, imPRINT a devenit un proiect socio-cultural prin abordarea unor teme extrem de actuale ce sugerează problemele cu care se confruntă mai ales tinerii. Astfel că, la cea de-a doua ediţie, participanţii au avut de promovat cititul. Păstrând aceeaşi linie tematică, ediţia de anul acesta îşi propune să promoveze în rândul tinerilor şi chiar prin intermediul lor, mersul la teatru. Tema “Hai la teatru!”a fost aleasă pentru a promova în rândul studenţilor o formă de artă destul de neglijată în ultimul timp – teatrul, dar şi pentru a-i încuraja să participe la spectacole, să redescopere frumuseţea acestei manifestări culturale.

imPRINT este un concurs online de printuri, care anul acesta ajunge la cea de-a treia ediţie. El s-a născut din dorinţa de a promova artele vizuale ca modalitate de comunicare în domeniul publicităţii. Concursul îşi doreşte să arate tinerilor pasionaţi de arte vizuale (desen, pictură, fotografie) că îşi pot folosi talentul pentru a promova diverse teme şi pentru a realiza astfel materiale publicitare. Astfel, Imprint doreşte să le arate acestor
tineri că pot urma şi o carieră în publicitate, advertising, marketing etc.

  • Această ediţie se va desfăşura între două conferinţe: una de lansare a proiectului, care va avea loc pe 26 aprilie, şi una de premiere care va avea loc pe 21 mai.
  • Pot participa studenţi, cu vârste cuprinse între 18-25 de ani, pasionaţi de publicitate, cu talent artistic si cu simţ al răspunderii sociale. Ei sunt revoluţionari, creativi şi doresc să schimbe ceva prin arta lor. Participanţii trebuie să fie studenţi la o facultate din România. Nu exista un număr limitat de participanţi, dar în finală vor ajunge doar 10 persoane.