Contraste @Tête-à-Tête Coffee Art & Chill

0

Posted on : 22-Aug-2010 | By : mada | In : Spectacol

Marţi, 24 August, ora 20:30

Tête-à-Tête Coffee Art & Chill Parc Herăstrău, lângă Grădina Japoneză

Intrare 20 lei / 10 lei pentru studenţi

Rezervări: 0728.668.463  Cu: Richard Bovnocski şi Dana Cavaleru

1755 afisteatru24augcontraste 1282227809 Contraste @Tête à Tête Coffee Art & Chill

Richard Bovnoczki şi Dana Cavaleru au absolvit UNATC în 1999. În ultimii 10 ani, au lucrat cu Dan Puric (actor şi regizor) creând poveşti şi gag-uri într-un limbaj comportamental care se bazează pe observarea şi imitarea comportamentului uman şi a rutinelor noastre cotidiene. În această perioadă, au jucat în mai multe spectacole regizate de Dan Puric: “Costumele” (1998), “Made in Romania” (2001), “Hic sunt Leones” (2003) etc şi au participat la numeroase festivaluri din lumea întreagă: Croaţia, Germania, Elveţia, Franţa, Polonia, China, Bosnia, Ungaria, Cehia .

“Contraste” este primul lor proiect independent. Momentul în care au început să spună propriile lor poveşti. Cele două personaje se trezesc dimineaţa în acelaşi pat şi încearcă să-şi amintească de unde se cunosc. Povestea lor fie că e spusa cu gesturi, cuvinte, sunete sau paşi de step e un antidot împotriva rutinei. Râsul deschide o portiţă dincolo de care orice se poate întâmpla.

Cultural ID

0

Posted on : 10-Mar-2010 | By : mada | In : Eveniment

Bucureşti, 14 – 24 martie

“Cultural ID” este primul proiect cultural organizat de o asociaţie studenţească (Voluntari pentru Idei şi Proiecte) în parteneriat cu Institutul Cultural Român.
VIP România pune astfel la cale un proiect cu totul nou care uneşte sfera comunicării cu fenomenul cultural. Timp de 10 zile sunt puse la cale conferinţe, traininguri, studii de caz cu privire la cultura contemporană, campanii de comunicare pentru promovarea culturii, dar sunt organizate şi ieşiri la teatru, la film şi multe altele.
Voluntari pentru Idei şi Proiecte (VIP România) plănuieşte, să găsească cei mai creativi studenţi, să-i instruiască într-ale comunicării culturale, să le ofere instrumentele şi mediul perfecte pentru a produce ideile cele mai originale şi să-i premieze.
Douăzeci de studenţi pasionaţi de comunicare şi de cultură se adună, începând cu 15 martie la Bucureşti, pentru a elabora o campanie de promovare a unui produs cultural, iar cea mai bună propunere este premiată, existând chiar posibilitatea implementării.
Alături de Departamentul de Comunicare ICR şi agenţiile DC Communication şi Lowe PR, proiectul încercă să traseze caracteristicile unor campanii de comunicare cu un obiect pe atât de fragil pe cât este de important.
Această primă ediţie îşi doreşte să creeze un precedent în domeniul comunicării culturale şi să pună bazele unei comunităţi de comunicatori culturali, manageri culturali şi dezvoltători de strategii şi politici culturale.

http://www.evenimentestudentesti.ro/wp-content/uploads/2010/03/sigla_CulturalID.jpg